miercuri, 4 iunie 2008

Cocalarii se intoarce.


Am lesinat de ras cand am intrat pe Blogul intitulat Smoking Cool Cat. Cred ca nu trebuia sa fac asta in starea in care sunt... in curand cred ca o sa fac pe mine de ras =)). Analizati caricatura,este facuta de el cred. (el-autorul, nu stim, nu-l cunoastem).
Prea tareeeeeeee mai rar asa oameni. Bravas
Subiectul "Cocalar" este indeluuuuung discutabil. Acum mi-e fuuuaaarte lene.

Ce mi-ar placea sa am o bricheta d-asta sau o pusca MAAARE (sa ies cu ea seara pe racoare). Sunt o persoana pacifista dar cand vine vorba de anumite personaje mi-as incalca cu mare placere acest principiu. Cocalarul este o specie aparte de oameni, el este inzestrat cu un simt vestimentar si cultural deosebit, reusind sa lanseze asa curente ca treningul asortat cu pantofi, lantul de haur purtat pe dinafara sau incaltarile ADIBAS. Tot acest membru marcant al societatii noastre a lansat si moda manelelor in tramvai sau la metrou, ascultate intotdeauna la cel mai nou model de telefon mobil. Acest animal de campie se manifesta cel mai bine in grup, datorita lipsei personalitatii si mai ales faptului ca numai 3 sau 4 astfel de indivizi reusesc sa insumeze IQ-ului unei ridichii. Pe toti acestia ii invit sa se regaseasca pe www.cocalari.com

8 comentarii:

Anonim spunea...

scumpa, articolele tale ma uimesc de fiecare data :X mi`ar placea sa existe mai multi ca tine, care sa isi exprime , fara perdea, tot ceea ce simt, sa vorbeasca deschis, despre orice
:X

# apreciez lucru asta cel mai mult la tne :X


pooop...tine`o tot asa :X

Ana Pink spunea...

@ alexxa , iti multumesc foarte mult , ma bucur ca iti plac aberatiile mele, daca ai vreo propunere, vreun subiect despre care vrei sa scriu, te astept oricand.

Anonim spunea...

chiar mi`ai trezit interesul sa citesc shi "aberatiile" altora :))
chiar o sa ma gandesc la un subiect ;))

mi`am dat eu seama dintr`a 6 a :)) k ai potentzial :>


pooop
(surioara ta ;)) )

Anonim spunea...

Ai cea mai mare dreptate din lume in ceea ce ai scris aici ! Problema ar fi ca toata Constanta e plina de manelari, de ciobani, si de tomisari (persoane care ies seara in orash cu masina si isi etaleaza bashinile, pardon de expresie, pe bulevardul TOMIS, dar DOAR pe tomis, nu mai cunosc alta strada). Si oricat nu ne-ar conveni noua, se pare ca suntem prea putini pentru a face ceva. Sunt prea multi tzarani. Ciobania e in floare in tzara noastra minunata...

Oricum, tot respectul meu pentru ceea ce scrii ! ;)

Ana Pink spunea...

ok bogdan, mersi frumos.. insa doar prima parte era scrisa de mine. subiectul " Tomis " este foarte lung si deja plictisitor..

Anonim spunea...

Am citit mai multe articole de pe blogul tau, si chiar ai talent, sa stii ! Dar stii ce e pacat ? E pacat ca putine persoane (putine fete) gandesc asemenea tie. Peste tot in orasul asta vezi numai fete care umbla doar dupa afirmare si dupa portofel, si numai baieti care le fac pe plac acestor fete plimbandu-le cu cele mai noi masini si spargand cu ele cat mai multi bani se poate. Chiar numai atat putem ? Banii si afirmarea sunt singurele placeri din viatza asta ? Ma uit cu sccarba cum unele fete imi zambesc din alte masini sau de pe trotuar vazandu-ma in masina mea destul de frumoasa. Dak m-ash plimba pe jos si nu ash fi in masina, probabil nici nu s-ar uita la mine. Pe ele nu le intereseaza cum arata baiatul, ci bunurile pe care le detzine si conturile lui din banca. Dar probabil e vina mea pentru ca ies in fiecare seara in orash si le vad...
Dar, dupa cum spuneai si tu, e un subiect foarte lung si plictisitor.

Continua sa scrii, si sa dea Dumnezeu sa nu-ti schimbi niciodata atitudinea si parerile !
Mult succes !

Ana Pink spunea...

bogdan, parerea mea este ca vina pentru mentalitatea fetelor despre care vb tu sunteti voi, baietii din constanta care va multumiti sa plimbati fetele astea pe tomis si pac, e a ta.

Anonim spunea...

Mai, imi pare rau k asta e parerea generala despre baietii care ies seara in orash cu masinile (aceea ca noi cautam numai fete pe care sa le combinam cu un suc si-o plimbare). Nu stiu daca ma crezi, dar eu n-am facut niciodata asha ceva. Nu am luat nici o fata cu vorbe de genul "hai sa te plimb cu masina mea" pentru ca pe urma sa fie a mea. Nu pot sa spun ca nu ma plimb in orash...dupa cum spuneam ies in fiecare seara. Dar nu dau ture pe tomis pentru a agatza fete pe care le intereseaza doar masina. Imi pare rau sa o spun, dar Constanta e plina seara in proportie de 99% de fete care se uita DOAR ce masina ai sau cati bani.
De vina sunt baietii impresari care vad ceva frumos in a plimba o fata care in fatza se uita foarte normal la tine, iar in mintea ei exista numai ganduri necurate de genul "hai ca l-am combinat si p-asta cu mercedes, o masina mai ieftina nu-mi placea".

In fine...dupa cum spuneam...nu avem noi ce sa schimbam...comportamentul general tot acesta este. :|