duminică, 16 martie 2008

Oameni si intrebari




Cam tarziu. Nu aveam somn, stateam si ma uitam pe pereti, incercand sa adorm.
Aparent simplu, insa am inceput sa ma gandesc la oameni, tot felul, se complica treaba, imi trece somnul. Ma gandesc cati oameni cunosc, de cate tipuri, si asa mai departe. De ce nici unul nu e la fel ca altul ? Simplu. Pentru ca suntem oameni. Sunt oameni care ma fac sa ii iubesc, oameni care nici nu ii observ, oameni despre care stiu orice, oameni despre care nu stiu nimic... oameni care ma fac sa plang, oameni cu care plang, oameni cu care rad, oameni care ii admir, oameni care imi starnesc, mila sau simpatie..oameni indiferenti sau iubitori..oameni de care mi-e dor, oameni pe care ii evit...
Imi plac oamenii,
pentru ca fiecare are ceva nou, ceva care imi place, ceva ce pot invata, ceva ce detest, fiecare e unic in felul lui..
imi place sa studiez oamenii, imi plac oamenii in preajma mea,insa unii oameni ma fac sa-mi doresc sa stau singura...
Oare de ce iubesc oamenii, desi sunt oameni care m-au facut sa regret ca sunt om, ca si ei ?
Oare de ce sunt atatea intrebari si neajunse raspunsuri ?
De ce orice raspuns are o intrebare insa sunt si intrebari fara raspuns?
Aici intervin oamenii, daca nu am fi fost noi, oamenii, totul ar fi fost atat de simplu. Oare ?
De ce mi-e frica sa intreb dar nu imi este frica sa fiu intrebata?
De ce oamenii sunt atat de dificili si de ascunsi ?
De ce am adunat atatea intrebari in doar 10 minute de cand ma gandesc la oameni ? Si nici un raspuns concret ?
Sunt oameni simpli si oameni complicati, eu ii cunosc doar pe cei complicati ?
Sunt oameni buni si oameni indiferenti. Cei buni au plecat?
Sunt oameni prosti sau tacuti ?
Sunt oameni frumosi si oameni urati. Insa ma dezamagesc tot mai multi oameni frumosi, deoarece sunt urati in interior..
Atatea intrebari...Si atat de multa tacere..
Atata liniste si atat de multi oameni ...

4 comentarii:

Anonim spunea...

oameni shi oameni...dar oamenii despre care u crezi k nu mai stii nimik nu te`au uitat...shi nici nu te vor uita :X:x:X:x:X:x te iubesc >:D<

Anonim spunea...

e super postul...tu lai scris?:)

Deeiu Mic spunea...

boculee !! nu uita... F (adica eu) te iubeste:X:X:X imi place ce ai scris... si eu gandesc aprox` la fel:| ... plm restu` vbim pe privat :))))

Teddy spunea...

Oamenii pot fi identici ca si structura...insa...sunt diferiti(nu poti gasi doua boabe de orez indetice intr-o galeata).Cand vine vorba despre interior..aici se complica putin lucruriile.Multi sunt sufleti,neghiobi,rautociosi,ect.Desi poate ca la suprafata,structura lui iti reda o imagine care lasa de dorit,interiorul unei persoane conteaza cel mai mult.Nu poti manca un mar rosu la exterior daca el este putred la interior.Priveste o persoana bine,urmareste ce are in suflet si-ti vei da seama ce fel de om este.Nu te gandi ca omul care iti spune "te iubesc" este omul destinat tie.Gandeste-te la caracterul lui si la ceea ce vrea sa obtina de la tine.Omenii sunt perversi,si-ti pot spulbera visele in cateva secunde.Daca vrei sa discutam aceasta tema teddy_04_teo@yahoo.com te astept:)