vineri, 12 decembrie 2008

Decembrie...schimbare


N-am scris de ceva vreme...sute de zile... haha. Oare de ce n-am mai scris... oare in atatea luni n-am avut nimic nou de zis? Sau poate n-am avut timp... Sau poate n-avea nici un rost sa scriu despre oameni, despre intamplari... in schimb am observat ca se intampla ceva ciudat... parca s-a intors lumea invers...sau poate doar ... m-am schimbat? si continui sa ma schimb... acum ramane de vazut, cine m-a transformat asa..in ce sunt eu astazi.. oamenii din jurul meu? cate am "petrecut" cu oamenii din jurul meu? gri-ul din jurul meu?
Nu mai aberez aici, cert este ca m-am schimbat, simt ca m-am schimbat, dar simt si cei din jurul meu oare? Imi e bine. Cred. Cel putin imi place cum sunt acum. Cum trebuia sa fiu mereu.
Sunt... multumita ...si, si... indragostita de fiecare secunda din viata mea?